![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja, som sikkert de aller færreste har fått med seg så har jeg flyttet til Volda og tar nå en batchelor i Fjernsynsjournalistikk her på Høgskulen. Derfor blir det få OSL-serier videre fra meg, men kanskje noen fra lokalflyplassen 8 km fra leiligheten, nemlig HOV. Disse bildene er tatt for en ukes tid sida, men tenkte det gikk bra likevel
![]() ![]() Mellom bakken og berg by Halvor Njerve, on Flickr ![]() Soaring towards the ground by Halvor Njerve, on Flickr ![]() WF avgang by Halvor Njerve, on Flickr ![]() LN-YRP on final by Halvor Njerve, on Flickr ![]() WF avgang by Halvor Njerve, on Flickr ![]() LN-YRP landing by Halvor Njerve, on Flickr ![]() A goodbye, but not the last by Halvor Njerve, on Flickr Det var det for denne gang, om du har noen innvendinger også kjent som ris/ros så kom gjerne med det om du ønsker. Helst ris, første gang jeg spotter på denne flyplassen, så si meg hva du vil ha mer av/mindre av ![]()
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ørsta/Volda aukar kraftig igjen. | wf145 | Flyforum | 9 | 04-01-2014 17:45 |
Solskinn på Ørsta-Volda Hovden | Halvorsn | Bilder & foto | 10 | 12-04-2013 11:01 |
Nattbilder fra Ørsta-Volda i snø | Halvorsn | Bilder & foto | 25 | 10-11-2012 16:21 |
Snasent besøk på Ørsta/Volda i dag! | wf145 | Flyforum | 1 | 30-08-2010 14:23 |
Ny månadsrekord på Ørsta/Volda! | wf145 | Flyforum | 2 | 07-06-2006 16:24 |