![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2009
Location: RSY
Posts: 973
|
![]()
Finnes det noen fysisk forskjell på flykroppen til Classic og NG, hvis en ser bort i fra alt teknisk, vinger, understell, motorer, haleror, lengder osv...? Hvis en isolerer flykroppen fra alt dette, og kaller det et "karosseri" - er dette "karosseriet" da "støpt i samme formen"...?
Hvis ikke, hva er forskjell...? Kan en dra samme sammenlikning videre bakover til 727 og 707? I så fall, eller i så fall ikke - hva er forskjell, evt. likheter...? NG: ![]() Classic: ![]() NG: ![]() Classic: ![]() NG: ![]() Classic: ![]() H
__________________
Eg har ingen signature... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dagens modell: Boeing 737-300 Classic | SE-SAM | Samlerhjørnet | 3 | 06-08-2015 18:42 |
Lufthansa Boeing 707 | Pratt | Samlerhjørnet | 2 | 10-10-2014 15:55 |
737 Classic eller NG? | Norshuttle737NG | Flyteknisk forum | 3 | 03-10-2012 20:30 |
Boktips: The soul of the Boeing 707 | LN-MOW | Flyforum | 7 | 09-01-2012 20:35 |
Boeing 737 classic | svgspotter | Flyhistorisk forum | 0 | 12-12-2009 20:18 |