![]() |
|
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Dec 2011
Posts: 550
|
![]() Quote:
Jeg syns dette klippet fra youtube godt beskriver nivået bransjen er på vei mot, og allerede er på i statene. Mange her inne, som ikke har et fnugg av peiling på hva som egentlig kreves av de som sitter foran, ytrer at de ikke ser noe problem med at erfaringsnivået i cockpit blir redusert til fordel for økonimisk gevinst.. spør dere selv.. hvem vil dere helst sitte på med når det går ille... Cpt. Sullenberger eller cpt Renslow fra colgan 3407? http://www.youtube.com/watch?v=tKQJx3L_
CDQDet er grove sjevheter i bransjen nå og da sier det seg selv at foreningene må kjøre på med alt de har, så får vi bare håpe at det kanskje blir en gylden middelvei alle kan leve med til slutt... Ps. det er en smule forskjell å kjøre 37 bussen i rush trafikken og lande et 70-tonn alu rør i vind og vær, samt på 15. arbeidstime.. hvor buss sjåføren, hvis ikke jeg husker feil, parkerer etter 9 timer... Last edited by Earlybird.; 04-02-2012 at 13:28. |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
FlyingBlue(s) endrer betingelser | Discus | Flyforum | 4 | 28-10-2008 15:38 |