![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
Location: ENGK
Posts: 3,805
|
![]()
De siste par ukene har en svær kran vært i aksjon på en tomt rett ved jobb i forbindelse med bygging av et leilighetskompleks. I det samme tidsrommet har det til tider vært mye tåke, og siden kranen er maks, ja, la oss si 200 m i luftlinje, fra helipaden på det lokalesykehuset, forundrer det meg at den ikke er markert med noe som helst form for beacon. Hva er reglene rundt dette, eller er det kanskje rimeligere å publisere en NOTAM for ubelyst kran nær innflyving? Vet som sagt lite om hvordan dette foregår, og hadde satt pris på litt informasjon
![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norge-Australia-Norge på kortest mulig tid. | Twin Otter | Reiseforum | 2 | 17-07-2010 12:54 |
Jobber flyselskapene i Norge får å få tilbake bonuspoeng i norge? | vstenhjem | Flyforum | 6 | 22-03-2010 00:54 |
SAS Norge kutter i Nord-Norge (10 %) | BU595 | Flyforum | 5 | 08-12-2008 23:36 |
Midlertidige fly til SAS | FlyHi | Flyforum | 50 | 07-12-2007 23:18 |