![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2011
Posts: 310
|
![]()
http://www.aaib.gov.uk/cms_resources...DR%2011-11.pdf
Ved landing fryktet de at understellet skulle klappe sammen og dermed at propellen ville ta i bakken og ødelegges. Derfor flyttet de passasjerer vekk fra "propellsetene". Men, hvis flyet hadde vært fullt da? Jeg sitter ikke ved propellene hvis det kan unngås... |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
TAP A340 runway overrun 2011 ny rapport | LN-AFG | Flyforum | 2 | 23-10-2018 22:42 |
Tidligere SAS Dash 8-400 med understellstrøbbel | 1944vintage | Småprat | 0 | 20-08-2018 11:00 |
CI B747-400 mistet flap ved Atlanta, skadet hus | jameson82 | Flyforum | 1 | 24-05-2013 11:13 |
SAS flyr Dash 8-400 igjen | Trdfly | Flyforum | 29 | 18-04-2012 16:07 |
Rapport klar etter militær helikopterulykke i Sverige | The Ticketor | Flyforum | 0 | 11-09-2008 13:35 |