![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
For lenge siden kom jeg over en artikkel i et engelsk fotoblad som dreide seg om bruk av duotone ifm etterbehandling av flybilder. Gjentatte ganger har jeg forsøkt å finne akkurat dette bladet,men jeg har vel etter hvert innsett at det sannsynligvis har havnet på "bladkirkegården" sammen med et hundretalls andre blader. Mitt smått fortvilte forsøk på å gjenskape denne teknikken er derfor hentet fra en sviktende hukommelse...
Har i tillegg slengt med noen bilder som jeg,ved den berømte inkurien,har glemt å legge ut. (skulle gjerne hatt noen smileys her,men begrensningen på 20 bilder osv) ![]() Duo_1 ![]() Duo_5 ![]() Duo_2 ![]() Duo_6 ![]() Duo_4 ![]() Duo_8 ![]() Duo_7 ![]() YL-BAH_web ![]() LN-RCW_web1 ![]() OY-NPE_web ![]() LN-RCY_web ![]() Swiss_web ![]() PIA_web ![]() SE-LNX_web ![]() D-AILW_web ![]() LN-RKH_web ![]() Air-Finland_web ![]() N7600S_web ![]() A330_KAL_web
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt fly kos før helga, gammelt og nytt. | putzmeister | Bilder & foto | 3 | 14-11-2015 14:38 |
DY fra NCE - Gammelt eller nytt fly? | kristian | Flyforum | 10 | 06-07-2008 15:41 |
Gammelt og nytt moetes paa Everett | LN-MOW | Flyforum | 4 | 26-06-2007 01:15 |
Nytt tårn, nytt terminalbygg, nytt driftsbygg, nytt GA område og ny taksebane. | ENKB | Flyforum | 7 | 17-01-2007 07:53 |
Nytt tårn, nytt parkeringshus, nytt GA område og utbygging av dagens terminal. | enml | Flyforum | 9 | 16-01-2007 16:30 |