![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Da var jeg pa plass i Tokyo etter en flight med UA 882 fra ICN i gar. Cashoppgradering var mulig til F sa jeg takka ja til det. Provde OZ sin F lounge, dog sa skuffet den meg noe, men det var nok fordi jeg brukte den som la i concourse A og ikke hovedbygget. Fikk meg et lite sjokk da jeg sjekka kursen na pa JPY. Tok ut 100.000 JPY og det er ca 1200 USD... Trodde JPY var like mye verdt som KRW. Men neida. Det var feil. Hadde holdt med 50k og vel sa det. Man laerer sa lenge man lever.
![]() Ble grillet mer i den japanske pass og tollkontrollen enn det jeg ble i USA sa her er de noye. Dog jeg kom igjenmnom, da jeg ikke har noe hensikt i a forbli i Japan. Har det tross alt bra i Norge med en deltidsjobb som jeg begynner i samtidig med studiestart om 10 dager. United first sin service var veldig bra med tanke pa lengden pa flighten ICN-NRT dog sa ble champagnen servert i plastikkglass, ellers gav de en fin lunch. I dag skal jeg se meg litt rundt i Tokyo. Litt lost ble jeg i gar da jeg skulle finne frem, men gikk innom et hotell og spurte om veien. Selv med kartutskrift fra dem gikk jeg meg bort enda engang, men da traff jeg pa hyggelig lokalbefolkning som skjonte hvor jeg skulle. ![]() Ja god torsdag alle sammen. ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Tokyo | Fnate | Flyforum | 11 | 22-07-2019 19:26 |
God tirsdag fra Tokyo! | Herlov | Flyforum | 11 | 24-03-2015 13:34 |
God fredag fra Tokyo | Fnate | Flyforum | 15 | 21-03-2015 09:22 |
God torsdag fra Tokyo | Fnate | Flyforum | 13 | 25-09-2014 16:59 |
God fredag fra Tokyo. | Hypern | Flyforum | 14 | 30-12-2011 18:45 |