Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 02-08-2011, 14:11   #1
storg
ScanFlyer Molded
 
storg's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,619
Default Krav til selskaper som leverer anbud på Regionaleruter?

Hvilke krav må man oppfylle for å få være med i anbudet? Holder det å ha et "dødt" selskap med papriene i orden? Eller må man ha et operativt selskap i drift?

Rent praktisk er det vel en udiskutabel fordel å ha en driftsorganisasjon opprativ. Men er det et krav?
storg is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ryanair leverer som forventet imm Flyforum 2 19-05-2014 15:07
Noen som husker/vet når krav om to piloter kom? 1944vintage Flyhistorisk forum 0 20-12-2012 01:57
Synskrav for flygere, noen som kjenner til gjeldende krav? Fokker 50 Flyforum 8 06-05-2007 18:15


All times are GMT +2. The time now is 11:13.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.