![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2009
Location: Son
Posts: 358
|
![]()
I mai/juni i fjor var jeg med LN-RKG (CPH-ORD) og LN-RKH (IAD-CPH) begge i Y. SAS leverte et meget bra produkt, blide crew og ellers god service.
Som PRM (WCHC) møtte jeg en liten utfordring: Da assistanseteamet skulle løfte meg fra aisle chair over i setet (38G/34G) fikk de ikke slått opp det ytterste armlenet, noe som medførte at jeg måtte løftes over armlenet. Er det noen 'triks' som man må gjøre for å slå opp armlenet i economy? ELLER Er det noen seterader i flyet som har mulighet for å slå opp armlenet som er bedre egnet for oss som trenger bæring (mener å ha sett/lest en plass at AA har plasser som er særlig egnet PRM-er)? Jeg velger gjerne SAS igjen på IC neste gang, men å kunne slå opp armlenet vil gjøre turen en del enklere, ikke minst for de som skal løfte meg. Håper noen kan hjelpe ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL SAS A343 23NOV16 | SAS-Steward | Spotteralerts | 1 | 22-11-2016 04:46 |
EVE SAS A343 31OKT15 | putzmeister | Spotteralerts | 3 | 26-10-2015 13:11 |
Mangel på SAS A343 , SK943 | scanhorse | Småprat | 1 | 17-05-2011 19:25 |
SK909 CPH-EWR 26.08.08 - A333 eller A343? | jcnorway | Reiseforum | 11 | 04-09-2008 01:23 |
SAS A343 | Dag Viking | Flyforum | 7 | 25-10-2006 23:05 |