![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Søndag 7.og mandag 8.ble jeg utnevnt som tilsynsverge for den halvtamme dansken
som stresser rundt inne på forumet her.Siden han har et lite snev av flygalskap tenkte jeg at det var lurt å ta han med en tur på Gardermoen. Søndag gikk ganske stille og rolig for seg,men det resulterte da i noen bilder,og et lite utdrag kommer her. ![]() ![]() ![]() ![]() Og så var det turen på mandag da. Fikk lurt med meg denne figuren ut på et jorde for og vente på en stoooor russer,og der får nok ikke gjort så mye galt tenkte jeg.Dansken var ganske tam han,men noen russer kom det ikke,men vi fikk da tatt noen bilder likevel.Litt uvante vinkler,men ganske tøffe bilder ble det. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nå ble vi etterhvert ganske lei av å stå utpå det jordet,så vi dro bort på 01R,og da skal jeg si det ble fart i denne villmannen jeg hadde med,for der hadde han ikke vært tidligere. Fikk satt opp en løpestreng til han mellom gjerdet og en liten forhøyning bak oss,så jeg hadde litt kontroll på`n.Ble jammen meg noen bilder her og gitt. ![]() Vi tåler litt motlys når det blir sånne tegninger bak. ![]() ![]() ![]() Finnair kommer ![]() Og Finnair går ![]() ![]() ![]() Svenskebesøk ![]() Og der var besøket over ![]() ![]() Må si at Torben og jeg hadde to fantastiske dager på Gardermoen,med et utrolig flott vær,og masse tullprat oss i mellom.Ser frem til flere slike turer. Vidar |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Medlemsmøte 12.November | inger | NSFF-forum | 1 | 03-11-2015 23:04 |
SU2175 30.november | 96adrian | Register- og ATC-Forum | 2 | 09-12-2014 16:14 |
Aeroclassics for november | Olebno | Samlerhjørnet | 64 | 27-11-2008 22:39 |
CPH november: +2,6% | PP | Flyforum | 0 | 07-12-2007 20:12 |
24. november | EB | Flyforum | 3 | 10-11-2004 20:41 |