![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,173
|
![]()
Booket meg entur til Milano i slutten av Oktober, og valgte Swiss. Austrian var 30 kr billigere, men aldri vært på flyplassen i ZRH, og siden Swiss har fått mye skry for behandlingen foran gardinen, er det på tide at jeg prøver meg bak gardinen.
Sjekket inn første flight på nett, og valgte nødutgang. Andre flighten fikk jeg ikke sjekket inn på, men det var en god grun til det. Dette var dagen for Air Force One sin ankomst til OSL, så flyet mitt var 1 time forsinket. Var forøvrig små forsinkelser på de aller fleste flightene. Fikk sett og hørt ankomsten fra innenlandsterminalen. Var forøvrig ikke veldig vanskelig å identifisere den såkalte "Stavanger-banden". Så også et kjent fjes ved Continental-checkin, hvor de hadde en briefing såvidt jeg hørte. ![]() SAS MD80. LN-RLF til høyre. Er vel et syn jeg ikke kommer til å se så ofte. Husker første turen min fra OSL i 1998, så var det ikke annet enn MD80. Tidene forandrer seg. ![]() HB-IPV. Levert til Swissair i 1996, overtatt av Swiss i 2002. Parkert sammen med Lufthansa. Booket meg entur til Milano i slutten av Oktober, og valgte Swiss. Austrian var 30 kr billigere, men aldri vært på flyplassen i ZRH, og siden Swiss har fått mye skry for behandlingen foran gardinen, er det på tide at jeg prøver meg bak gardinen. Sjekket inn første flight på nett, og valgte nødutgang. Andre flighten fikk jeg ikke sjekket inn på, men det var en god grun til det. Dette var dagen for Air Force One sin ankomst til OSL, så flyet mitt var 1 time forsinket. Var forøvrig små forsinkelser på de aller fleste flightene. Fikk sett og hørt ankomsten fra innenlandsterminalen. Var forøvrig ikke veldig vanskelig å identifisere den såkalte "Stavanger-banden". Så også et kjent fjes ved Continental-checkin, hvor de hadde en briefing såvidt jeg hørte. ![]() God plass på nødutgangen. ![]() Cabinen til Swiss A319. Liten forskjell fra A320, som du kan se lengre ned i rapporten. ![]() Hyggelig med litt servering også, kommer godt med. ![]() Siden vi var 1 time forsinket ut av OSL, ble vi forsinket inn til ZRH. Men hadde god tid til den videre flighten. Var veldig stille på ZRH, dessverre var det endel folks om misset connections til Lyon, Nice, osv. Det var god service med informasjon om gate'r til andre connections via høytalerene før landing.
__________________
Why fly? Simple. I'm not happy unless there's some room between me and the ground. Last edited by GFL; 16-12-2009 at 16:39. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL, ARN, MXP, CPH og in-flight moments | Halvorsn | Bilder & foto | 8 | 07-08-2013 00:53 |
Icelandair - Eco, Eco Comfort vs Saga Class | baselutvann | Reiseforum | 10 | 05-02-2012 13:26 |
Raskt SAS-spm.: Endring eco-eco extra | litt-amatør | Reiseforum | 3 | 23-01-2012 00:25 |
TG 777 OSL-BKK i ECO | Spantax | TripReports | 20 | 21-12-2009 12:57 |
Kjeller,OSL,MXP og NCE | Jørgen S | Bilder & foto | 19 | 17-07-2008 02:35 |