Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 22-11-2009, 10:04   #1
basejumper
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 372
Norwegian 737 og IC-ops

Hadde jeg vært Norwegian ville jeg først ha bygget opp kundegrunnlaget til en del destinasjoner med 737 fly, Dubai er jo et eksempel på at men kan være kreativ i rutevalg og lykkes.
Deretter legge inn en ordre på 4 - 5 stk. 787 fly, og gå direkte i gang med disse rundt 2012. Da har men fått god tid til å forberede seg.
, samt at kundegrunnlaget står klart.
Jeg tror typisk ferie passasjerer til Norwegian kan akseptere en mellomlanding her og der, i ny og ne. Men man kunne jo ha flydd til USA direkte med 737 ER.
Ellers er det jo meget hyggelig at Norwegian ønsker å sattes, men jeg har en viss magefølelse av at å gå direkte i gang på de største destinasjonene med store fly er en risikosport.
Så derfor er et eget datterselskap et must, men spørs om man også burde hatt et eget navn og logo på dette for ikke å skade Norwegian varemerke vist det blir fiasko.
basejumper is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
SAS og OPS ENBO Flyteknisk forum 0 19-10-2013 22:02
Southwest OPS Blubird Flyteknisk forum 13 16-06-2012 12:25
Jet Time overtager 737-ops fra Cimber FlyHi Flyforum 15 19-03-2012 17:01
Cimber dropper 737-ops Yabadoo Flyforum 21 19-12-2011 15:35
SAS OPS sk931 Flyforum 0 08-07-2005 23:06


All times are GMT +2. The time now is 21:23.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.