![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2009
Posts: 372
|
![]()
Hadde jeg vært Norwegian ville jeg først ha bygget opp kundegrunnlaget til en del destinasjoner med 737 fly, Dubai er jo et eksempel på at men kan være kreativ i rutevalg og lykkes.
Deretter legge inn en ordre på 4 - 5 stk. 787 fly, og gå direkte i gang med disse rundt 2012. Da har men fått god tid til å forberede seg. , samt at kundegrunnlaget står klart. Jeg tror typisk ferie passasjerer til Norwegian kan akseptere en mellomlanding her og der, i ny og ne. Men man kunne jo ha flydd til USA direkte med 737 ER. Ellers er det jo meget hyggelig at Norwegian ønsker å sattes, men jeg har en viss magefølelse av at å gå direkte i gang på de største destinasjonene med store fly er en risikosport. Så derfor er et eget datterselskap et must, men spørs om man også burde hatt et eget navn og logo på dette for ikke å skade Norwegian varemerke vist det blir fiasko. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS og OPS | ENBO | Flyteknisk forum | 0 | 19-10-2013 22:02 |
Southwest OPS | Blubird | Flyteknisk forum | 13 | 16-06-2012 12:25 |
Jet Time overtager 737-ops fra Cimber | FlyHi | Flyforum | 15 | 19-03-2012 17:01 |
Cimber dropper 737-ops | Yabadoo | Flyforum | 21 | 19-12-2011 15:35 |
SAS OPS | sk931 | Flyforum | 0 | 08-07-2005 23:06 |