![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Som LN-MOW skrev i en annen tråd,så er det litt stille her på forumet nå som EB er på ferie.Det får vi gjøre noe med.
Lagde en pastasaus her forleden.Det ble endel tilovers,så jeg tenkte jeg skulle bruke den i fylte og gratinerte paprikaer.Gamle minner strømmet på;første gang jeg smakte denne retten var i 1961.Det var noe helt nytt og eksotisk for en 6-åring som bare kjente til kjøtkaker og fiskepinner! Forøvrig mitt første minne om flymat i det hele tatt.Meget godt! Sted: Over Egypt et sted,på vei fra Athen til Khartoum.SAS DC-7C.Poeng 10 av 10! ![]() 1974.CPH-LHR.BEA Trident.Sent om kvelden.Det landet en porsjon med noe rart på bordet mitt.Lyse Kjøttterninger i en lys saus.Så ut som en frikassé av noe slag.Nordmannen på raden foran meg snudde seg til meg og spurte om jeg visste hva det var for noe.Det gjorde jeg ikke,så vi spurte flyvertinnen og hun svarte "Diced Chicken".Det var ikke hverdagskost med kylling i Norge i 1974,tydeligvis! ![]() Meget godt! 10 av 10 her også! Noen andre som har gode,gjentar GODE,matminner ombord? Dårlige minner kan vi lage en ny topic om.Kanskje vi kan ta igjen EB med sine tusener av "replies" her på forumet?
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Om flymat | Discus | Småprat | 9 | 22-10-2011 22:50 |
Forhåndsbestilling av flymat | FlightDeck | Flyforum | 8 | 24-12-2008 06:11 |
Beste flymat | Hickok | Flyforum | 3 | 19-08-2008 18:46 |
Dårlilg flymat? | AirbusTrond | Flyforum | 11 | 12-08-2008 12:24 |
NRK P2 om flymat nå | AirbusTrond | Flyforum | 4 | 18-02-2007 07:42 |