Quote:
Slik som Patroille Suisse, som også står listet som bekreftet?
|
Patrouille Suisse blir nok artig, men jeg tenkte først og fremst på solo displays, hva med f.eks Rafale-displayet som franskmennene har begynnt å fly i år? Det har jo fått masse ros på blant annet Paris Airshow. Eller hva med en finsk, sveitsisk eller spansk F-18? Alle tre er meget gode. Eller Gripen for den saks skyld? Nå har jo ungarn og tsjekkia begynnt å fly fulle displays med dem også.
Quote:
mulig at norske F-16 gjør noe da! Bekreftet at de kommer, men det er jo mulig at de gjør som på Kjeller - avslutter med flybys med ekstrem kraft
|
De skal sikkert fly, men at det blir noe mer spennende enn at de flyr i ring på 4000 fot som vanlig tviler jeg på. Det som derimot kunne ha vært litt kult er hvis de hadde gjort noe mer ut av de "simulerte baseangrepene" deres. F.eks med en Falcon som flyr over plassen først og "jammer" fienden, før F-16 kommer inn og "slår ut" de fiendtlige stillingene, slik at 412ene kan fly inn spesialtropper som sikrer området, og til slutt kommer den nye Herculesen med biler eller et eller annet.
Men, men, smaken er som baken og alt det der, det blir sikkert ei koselig helg uansett, men jeg personlig håper ihvertfall på flere militære solo displays.