![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Tror ikke selgerne i Oslo paa disse mikrokontorene har veldig mye stemmerett i denne forbindelse.
Det som blir interessant å se er SAS sin holdning til en konkurrent som har finta dem langt opp på tribunen og har knust dem på deres største USA rute. SAS hadde ett utmerket forhold til CO på 90 tallet, det spørs dog om de har tenkt å sitte på sine høye hest eller om de har tenkt å komme til forhandlingene med åpent sinn. Her er det vinn vinn for begge selskaper dersom SAS ser butikk istedetfor å sitte på sin høye hest med ett selvbilde at de kan alt og er best mens sannheten er at SAS International er ett såret dyr som har blitt vanstyrt siden 1998 mens CO kan vise til den største veksten over atlanteren med god lønnsomhet. Håper ihvertfall at holdningen ikke blir den samme som man hadde da US Airways startet opp til ARN, ett fientlig angrep. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ethiopian til Star Alliance? | CK | Flyforum | 18 | 15-12-2011 06:58 |
Krav til medlemskap i Star Alliance? | Skipskatta | Flyforum | 0 | 14-12-2011 20:55 |
AirUnion på vei til Star Alliance | CK | Flyforum | 3 | 20-11-2007 18:58 |
Shanghai Airlines til Star Alliance? | CK | Flyforum | 4 | 10-05-2006 13:35 |