![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg vet det har blitt diskutert foer, men jeg forstaar virkelig ikke hvorfor ikke SAS gjoer noe med internettsidene sine. De har alltid (de siste 3 aarene hvor jeg har vaert aktiv bruker av dem) vaert elendige.
I gaar gjorde jeg en bestilling paa britishairways.com og det er en nytelse aa bruke de sidene: man faar lett oversikt over billige billetter og hvor mye man maa betale for oppgraderinger osv. I dag proever jeg aa gjoere en bestilling hos SAS og det er et mareritt. For det foerste ser de ut til aa ha forskjellig bookingsystem avhengig av om man gaar inn paa sasbraathens.no eller scandinavian.net (og velger UK som residence). Forstnevnte varianten lister bare opp masse avganger (London-Oslo), og de samme avgangene staar listet flere ganger med forskjellige Star Allicance-partnere. Paa den internasjonale varianten kan man faktisk faa en grei oversikt over prisene paa ulike avganger. Hvordan skal norske passasjerer vite om denne forskjellen? En annen snurrig greie er at jeg ikke klarer aa booke en reise med SAS naar jeg innlogget paa eurobonus-kontoen min, og ikke vil bruke poeng i bookingen. Jeg maatte logge ut for booke. Hos BA gaar bookingen som en droem naar man er innlogget som Executive Club member. Tar forbehold om at det er jeg som er dum og ikke forstaar systemet, men dumme passasjerer skal jo ogsaa ut aa fly av og til. Nei det ser ut som det blir BA denne gangen ogsaa. Naar de ogsaa gir mye bedre service til passasjerer i de lavere billettklasser saa er det egentlig ingen grunn til aa velge SAS mellom London og Oslo. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
US ESTA / SAS registering på nett | LN-TIB | Reiseforum | 13 | 01-11-2011 14:49 |
Michael O'Leary Tett på Nett på VG Nett! | runethomas | Flyforum | 54 | 15-10-2009 10:20 |
Les SAS Magasinet på nett | CK | Flyforum | 4 | 24-09-2009 18:53 |
SAS best på nett | sk931 | Flyforum | 21 | 16-05-2009 15:59 |
SAS-blemme på nett | LN-HAT | Flyforum | 8 | 23-02-2006 01:14 |