Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 10-12-2008, 14:51   #10
plane-spotter
ScanFlyer Blue

plane-spotter's Avatar

Default Re: Rygge: Vil taket bli borte ??

Quote:
Originally Posted by JoeW View Post
Jeg kan ikke noe spesielt om pax tak, men et lite raskt google søk viste meg at ganske riktig, på LAX ble det i 04 diskutert på høyt nivå, og Stansted har ett. Årsakene er vel alt fra miljø og bortetter. Foreslår du rett og slett googler det. Du får kontakte Europark om parkeringshuset... Dog må du huske på at det ikke ble bygget nytt, kun utvidet. Personlig vil jeg faktisk tro det er på plass. "Stakkars" OSL må da fryktelig mye miljøhensyn de også, og sikkerhetsmessig også.
Jeg har kommet inn på OSL der di bare har skjekket meg og ikke bilen jeg da....Jeg vil tvile på at STN har ett tak som er helt ut i det blå utifra kapasiteten til flyplassen, og det samme med LAX om det hadde vært der....

Du vil regne med at det er på plass ja, det var ett fint argument

Du skrev selv at Ryg har sutret så mye at mange påstander bare har satt seg, Da har du ikke tenkt på at grunnen til at du syntes di sutrer er mer medias påstander om RYG, som har satt seg hos deg... Du er jo egentlig enig med meg i at tak er merkelig på en flyplass, har du snakket med RSL ledelsen personlig.. eller har du fått alt gjennom media???

"Stakars" OSL ja, åhh neeei det er en liten flyplass som kan ta noen bitte små promille av pasasjerene våres.... vi får staten til å hindre di...

Miljøkrav , sikkerhetskrav eller ingen ting, uansett taket er helt uten mål og mening!
plane-spotter is offline   Reply With Quote

Posting Rules