![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Da var det tid for en liten tripreport igjen fra den reisende bondesønn fra det høye nord.
Denne gangen blir det en relativt hektisk 10.dagerstur som tar meg via London til Beirut, deretter direkte til Los Angeles via London, og til slutt tilbake igjen via London igjen. Etter en heldag på kontoret var det direkte opp på flyplassen for første etappe: WF733/12nov08 MJF-TRD Dash 8-100 LN-WIE sete 3B Det er en befriende enkel affære å starte reisen på en kortbaneflyplass. Avreise fra kontoret i sentrum kl 1620, og ferdig innsjekket med bagasje og sikkerhetskontroll 1635. På en måte er man jo litt bortskjemt med å ha det enkelt og nært. WF733 var noe forsinket i dag grunnet de-icing i Bodø, og med litt halvruskete vær var det ikke mulighet til å ta inn denne forsinkelsen. Avgang 25 minutter sen, etter en som vanlig rask turnaround på Mosjøen. Selve turen nedover var uten de store kulinariske opplevelsene, men fikk da kjøpt meg en iskaffe og en nøtteblanding som en sulten mage fikk jobbe med. Bra belegg som vanlig på denne avgangen, hvor mesteparten av de reisende skulle videre til Oslo med SAS kl 1820. Bra informasjon fra styrhuset og om årsak til forsinkelsen, og også bra informasjon om forbindelsen videre. Ettersom vi ikke skulle lande før 1825 fikk vi tidlig beskjed om at alle som skulle videre var overført til neste avgang med SAS kl 1850, og at denne gikk fra gate 31, var det lite pes og stress når vi landet. Etter min mening veldig greit håndtert når man nå først har en liten værmessig forsinkelse som dette. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
På novembertur til California -en rapport fra de bakre gemakker | Yeager | TripReports | 21 | 05-01-2018 00:09 |
Med Delta i C til LAX | RJon | TripReports | 16 | 25-01-2017 05:10 |
Til Cancún med Aeroméxico og United (LAX-MEX-CUN-ORD-LAX) | flyKSU | TripReports | 15 | 12-04-2015 18:59 |
Hjelp til reiserute med OW julen 2013 | NordicMaster | Reiseforum | 3 | 07-02-2013 16:05 |
Novembertur til TLV | Twin Otter | Reiseforum | 10 | 05-11-2010 02:41 |