![]() |
|
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har flydd både Thai, SAS og Etihad longhaul til Asia. Alle reisene i economy class og jeg må nok si at Etihad er det selskapet som har gitt meg den beste turen. Herlig AVOD system med store skjermer og knallbra innhold, god service ombord, bra mat og bra fly. Litt trangt om plassen, men jeg klarte meg da ihvertfall gjennom totalt 15 timer flytid på en dag.
Også veldig fornøyd med Thai, eneste store minuset er mangel på inflight entertainment. Det trekker en del ned for meg. Ellers er jo service i særklasse og maten helt ok. Felles for Etihad og Thai er at jeg ved begge anledninger har hatt behov for assistanse litt utenfor det dagligdagse. Begge selskaper tok dette svært seriøst og ordnet opp uten problemer. Hos SAS følte jeg meg rett og slett satt i boks på samlebånd....helt OK, intet mer og intet mindre. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo - Stockholm T/R forran gardina på SJs X2000 | Norge Rundt På 14 Dager | TripReports | 11 | 01-11-2015 22:16 |
Finnair langt bak gardina | Fnate | TripReports | 16 | 13-07-2012 20:26 |
Kritisk til SAS' vinvalg foran gardina | AirbusTrond | Flyforum | 11 | 13-02-2010 17:42 |
Logikk bak selskapskoder | stripes | Register- og ATC-Forum | 3 | 30-10-2007 12:06 |