![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvilket flyselskap er best bak gardinen på langrutene?
Dette er jo en veldig subjektiv vurdering, men hvilke selskap har dere god erfaring med? Mine kriterier er blant annet benplass, service, AVOD, setekonfigurasjon, fordelsprogram og rett og slett hvilken følelse jeg sitter igjen med etter mange timer ombord... Selv har jeg best erfaring med Air NZ og Malaysia Airlines (Selv om jeg ikke liker MH's 2+5+2 konfigurasjon på 777. Har selv sittet midt i 5 seter'n og da føler man seg ganske inneklemt.) God erfaring med Thai og Qantas, Lufthansa greit nok. Finnair faller litt igjennom med sine gamle MD11, 340 er sikkert bedre. Synes BA har litt "stiff upper lip", Air France laber service og KLM trangt (selv om det er lenge siden jeg fløy KLM sist). SAS IC har jeg ikke hatt gleden av å prøve, og skulle gjerne ha prøvd Emirates, Singapore og Etihad også. Amerikanske selskaper her jeg ikke forsøkt, og helt ærlig er det ikke noe som frister så voldsomt heller. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo - Stockholm T/R forran gardina på SJs X2000 | Norge Rundt På 14 Dager | TripReports | 11 | 01-11-2015 22:16 |
Finnair langt bak gardina | Fnate | TripReports | 16 | 13-07-2012 20:26 |
Kritisk til SAS' vinvalg foran gardina | AirbusTrond | Flyforum | 11 | 13-02-2010 17:42 |
Logikk bak selskapskoder | stripes | Register- og ATC-Forum | 3 | 30-10-2007 12:06 |