![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tja, jeg får legge ut noen av mine bilder fra lørdag også da.
Skal prøve å ikke legge ut likt som de andre, bortsett fra MYT og PIA da. ![]() Evnt kommentarer står under bildet. Enjoy. Airbus 330. ![]() Først ett bilde som viser at gutta fra OSL ikke tar helgefri med å bedre veien våres innover mot vollen. En meget bra løsning vi i NSFF har fått til med OSL ledelsen. BRA OSL. ![]() Så over til flybildene. ![]() DY's LN-NOD på vei til LPA, var tung idag og brukte mye bane. Her på vei ned taxebanen. ![]() En liten smågris fra LH, savner bussene de brukte mye av før her. ![]() Dagens største overraskelse.... ![]() Korean Air Cargo på final, VAKKERT. ![]() Continentals nydelige 757-200 Winglets. Har lyst på en tur med denne snart nå... ![]() Over til vollen, og her fikk vi Icelandair 757-200W og SAS i bakgrunnen med Winglets. ![]() Liten søt babybuss fra Air France idag. ![]() Mitt favorittfly NR1.... ![]() Novair's A321 får kjørt seg når de bare har 3 fly, og om vinteren fly de med denne til Brasil via TFS for drivstoff fylling..... ![]() ![]() A bompibom byggmakker på tur. ![]() BA med liten buss også, synes den er fin jeg. ![]() BIG MAMA with the BIG boobs. ![]() ![]() Spre dine vinger, over Europa..... ![]() Come to papa.... Det var alt fra meg i denne omgang. Morro med litt nye vinkler. Takk for titten. Airbus 330. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-bilder fra lørdag | AndersE | Bilder & foto | 8 | 07-09-2009 16:18 |
Bilder fra OSL Lørdag | Airbus 330 | Flyforum | 40 | 17-07-2006 16:14 |
Bilder fra OSL Lørdag | Airbus 330 | Flyforum | 35 | 03-07-2006 00:26 |
Bilder fra OSL Lørdag | Airbus 330 | Flyforum | 18 | 29-05-2006 17:49 |
Bilder fra OSL Lørdag | Airbus 330 | Flyforum | 25 | 07-05-2006 22:03 |