![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Står følgende om innsjekk via internett:
Du kan sjekke inn på Internett, mobiltelefon eller på selvbetjeningsautomat (der dette er tilgjengelig) på SAS-flygningene nevnt nedenfor.
Reiser til USA Skal du reise til USA i juni, juli eller august må du sjekke inn i skranke. Dette skyldes omfattende innsjekkingprosedyrer vi er pålagt å følge av amerikanske myndigheter. Mitt spørsmål er: Kan jeg sjekke inn på nett 22 timer før avgang og skrive ut boardingkort på automat på OSL hvis jeg ikke har printer koblet til PC når jeg skal til USA? Er det noe poeng å printe ut boardingkort på automat? Virker som man likevel må inn til en ekstra "innsjekk" i skranke uansett. Og hva med baggasjelapper? Må man også i skranken for å få dette siden det er til USA? Klarer ikke å bli helt klok av det som står på sas.no ![]() Noen som vet?
Upcoming flights: None Last edited by jcnorway; 22-08-2008 at 17:35. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Innsjekk på SAS med opptjening til Aegan M&B | LN-BEF | Småprat | 12 | 13-03-2014 13:06 |
Innsjekk til New York med SAS 3FEB? | MD80Kristian | Småprat | 4 | 03-02-2013 12:25 |
International --> domestic USA. Innsjekk av bagasje på nytt? | hellbilly | Reiseforum | 5 | 05-05-2011 07:28 |
Innsjekk Gardermoen i forkant av USA-flight | LN-BLO | Reiseforum | 16 | 28-08-2010 02:39 |
SAS innstiller til USA | DY | Flyforum | 19 | 25-03-2005 08:33 |