Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 01-08-2008, 13:09   #1
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club
 
sirpjalle's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: Stavanger
Posts: 9,961
UK Røde tall fra BA

e24.no

Flyselskapet British Airways opplyste fredag om et sterkt redusert overskudd, og mener høye oljepriser og stagnert økonomisk vekst har skylden for det dårlige resultatet.

BAs overskudd før skatt i perioden april-juni falt fra 298 millioner pund, i overkant av 3 milliarder norske kroner, i fjor, til 37 millioner pund, rundt 377 millioner kroner, i år.

Dette er en nedgang på 88 prosent.

– Vi befinner oss i det verste handelsmiljøet industrien noen gang har vært i, sier BA-sjef Willie Walsh i en kommentar.

Flyselskapet sier de vil kutte rutetilbudet med 3 prosent til vinteren.

Aksjen var ned 2 prosent etter et kvarters handel på londonbørsen. Børsen for øvrig var ned 0,6 prosent.
__________________
Mine bilder på Airliners
sirpjalle is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Thai med røde tall. Hpkris Flyforum 9 04-03-2014 19:07
Ikke bare SK med røde tall - Virgin Atlantic med tap krølle Småprat 2 12-03-2013 13:46
QI med røde tal og en nedjustering (pax-tall opp) Jan Flyforum 13 13-07-2010 09:48
Røde tall for CO i 2008, ny seter fra høsten og i 2011 kommer 787 Discus Flyforum 1 29-01-2009 23:45
Røde tall for CHC Helicopter N-3PB Flyforum 0 14-12-2004 22:00


All times are GMT +2. The time now is 18:22.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.