![]() |
|
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg er ikke så bekymret for flere av mine tidligere kollegaer i flybransjen heller. De fleste er temmelig oppegående, og vil ikke ha problemer med å gå over til andre bransjer. Flere har gjort, eller vurderer, å slutte i bransjen også, pga at den er pill gjennom råtten, med tanke på opptakskrav og ansettelser, pris på utdanning og lønn, fagforeninger og kutt.
Quote:
Jeg gidder ikke senke meg ned på ditt ordbruk, men dette har faktisk med det som kommer ETTER OSS å gjøre. Kanskje ikke viktig for deg og mange andre der borte, men jeg bryr meg faktisk om det. Mine to år i USA gjør at jeg kjenner litt til bilbruken der borte, og jeg har minimal sympati for de som får svi for høyere drivstoffpriser. Man trenger jo tross alt ikke V8 for å kjøre på Walmart, selv om man vil fylle opp med bud-light og chips. Kanskje det må en skikkelig støkk til i verdensøkonomien før vi får de omveltninger som må til. Noen vil sikkert gå tapt på slagmarken, men tiden er vel kommen for å innse at hvis vi bruker jorden slik som nå i noen år til, så vil det bare gå nedover etter det. |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nok et offer for oljeprisen... | LN-MOW | Flyforum | 2 | 29-07-2008 10:35 |
Oljeprisen er plagsom også i Russland | DCHalvorsen | Flyforum | 1 | 16-06-2008 18:10 |
Ryanair bommet på oljeprisen | CK | Flyforum | 3 | 28-09-2006 23:48 |
Oljeprisen truer lavprisbilletter | sail4fun | Flyforum | 8 | 15-07-2006 00:46 |
Oljeprisen svir for Norwegian | CK | Flyforum | 14 | 06-04-2005 17:13 |