![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Får vell starte dette innlegget med å presentere meg selv. Det har litt med innlegget å gjøre. Beklager at jeg ikke har gjort det før.
Mitt navn er Martin Langaas alias Stakan og deler nok som dere andre her på forumet en mer enn normalt interesse for flygende gjenstander i metall. (og nå etter hvert plast og kompositt materialer). Har i en alder av snart 24 reist stort sett hvor det går ann i verden. Flydd stort sett det som går å sette seg inn i (som passasjer for dem som lurte). Studerer ved BI og har jobbet i ca fem år som sykkelbud i Oslo for Førstemann og nå senere BOX Delivery. Blir ofte referert til som en av de grønne idiotene i byen, men kan betrygge dere med at tempoet er lugnere på fritiden. Så her kommer da spørsmålet. Flere av gutta (blant meg) skal over dammen i begynnelsen av Juli (første helga) og sykle Sykkelbud VM i NEW YORK. Etter utallige timer med søking på alle verdens flyselskap og søkesider gir jeg snart opp. Finner ikke en dritt under 5200. Nå veit jeg at de fleste her ikke er fan av billige billetter, men har noen en ide eller tips for å finne noe rimeligere. Jeg veit at det er høysesong, men her på forumet burde det vell være nok av forslag. Gjerne også om billige seter fra London eller andre nav. Well i need help or ideas!!!!!!
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen billige biz billetter til NY? | jb1 | Reiseforum | 6 | 23-06-2013 21:00 |
Billige billetter til Thailand på kort varsel? | LN-SUV | Reiseforum | 6 | 12-07-2010 18:45 |
Hjelp til å finne billige billetter til Kroatia eller Bosnia. | Vede | Reiseforum | 3 | 14-03-2010 10:10 |
Billige billetter til Frankrike! | Twin Otter | Reiseforum | 9 | 13-05-2008 09:47 |
Billige billetter til Amsterdam? | sommer | Flyforum | 7 | 20-07-2006 09:02 |