![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Sitter her og tenker på Norwegians utrolige vekst de siste årene. Må si det har vært veldig positivt for norsk flybransje bortsett fra at vi nok har en del færre utenlandske selskaper i Norge enn vi hadde hatt ellers. Savner vel egentlig bare Air Berlin, de skulle jeg gjerne sett på OSL.
![]() Men Norwegian har imponert med hyggelig personale på de flyvningene jeg har hatt med dem. Men spørsmålet mitt var egentlig om de har gått på noen skikkelige smeller? Jeg kan ikke komme på noen spesielle. Bare ut fra det jeg har lest og snappet opp her og i media ellers at et område de kanskje har slitt mer på er innenriks i Norge fra andre steder enn OSL. Ellers har de jo lyktes med (nesten?) alt. Jeg hadde i alle fall ikke trodd på suksess til Marokko og Russland og de voldsomme ekspansjonen i Polen (som jeg fortsatt lurer på om er smart). Men hva er feiltrinnene til DY, har de f eks måttet legge ned noen ruter fra OSL? Utfordringer blir det jo for dem fremover; Rygge må de vel vokse på hvis de skal bli der og det er jo begrenset med nytt marked de kan skape, derfor må del evt. starte å flytte destinasjoner fra OSL. Det skal bli spennende å se hvordan det vil slå ut.
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lekreste T7 som finnes | Lennart | Samlerhjørnet | 6 | 15-04-2012 05:34 |
Her finnes mye statistikk! | Discus | Flyforum | 0 | 21-08-2008 12:04 |
Finnes America West fortsatt? | EB | Flyforum | 7 | 08-01-2007 09:24 |
Følgende finnes på e-bay nå... | G-COLE | Samlerhjørnet | 14 | 04-03-2005 16:40 |