![]() |
|
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jag är helt ovetande om vad detta senaste debacle rör sig om (eftersom jag tillbringar 90% av min tid här i Flyhistorisk forum och Samlerhjørnet), men generellt håller jag med de andra här. Inför någon sorts krav på namnregistrering, även om bara moderatorerna kan se det så avskräcker det nog många sabotörer. En idé kan också vara att starta en "Hall of shame"-tråd där man annonserar ut de nicknames som är bannade och av vilken orsak.
Vi ska vara väldigt tacksamma att vi har detta forum. Vad är forum.flyprat.no? Det är ju faktiskt ett skandinaviskt flygforum där de allra flesta medlemmarna är vuxna och vet vad de pratar om! Det är ganska ovanligt om man ser sig omkring. Här slipper vi de värsta spekulationerna, vilda gissningarna och liknande dumheter som sprider sig på andra forum. Här kan man posta nyheter eller berättelser utan att en minut senare få ett syrligt svar med "Källa på det?" som enda kommentar, eftersom kunskapsnivån är stor här. Stämningen här är god, man känner sig hemma bland gamla bekanta även om man aldrig träffat personerna bakom alla nick. Låt oss bevara den goda stämningen och omedelbart kasta ut de som vill sabotera för oss alla, vilket man gör om man trakasserar en enskild moderator. Glöm inte att forumet är gratis och att CK, LN-MOW och alla andra inte är skyldiga oss någonting. Med andra ord: kasta ut uppviglarna direkt - de har inte här att göra. Det går inte an att någon med världens bästa flygplan som nickname - DC-8-63 - ska gå i storage. DC-8or slutar aldrig flyga! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fredags tur til ENZV! | svgspotter | Bilder & foto | 5 | 08-05-2010 00:13 |
Til ettertanke... | Twin Otter | Flyforum | 1 | 12-05-2008 14:15 |
Til ettertanke | dc-8-63 | Flyforum | 6 | 30-10-2007 09:41 |