![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bra for Norwegian....
men jeg sitter her med en sånn følelse av at jeg ikke vet helt om Norwegian noen gang blir helt fornøyd! De var ikke happy med Servisair, men angret vel bittert da det viste seg at Northport heller ikke holdt mål....klarer Røros dette på 1 mnd ? dagens groundhandling marked er knalltøfft. Vanskelig å få folk, men ikke minst å holde på folk....ingen reisegoder, dårlige arbeidstider, dårlig lønn.... Som sagt blir det trangt på OSL nå....synes det virker rart at "lille" Oslo trenger så mange handlingagenter. Har mine tvil om at Northport eller Menzies er villige til å drifte med kun BA....ser kanskje for meg at om ikke alt for kort tid sitter igjen med SGS, Røros og Servisair jeg....men bare jeg som tenker høyt.:lightbulb |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nye Norwegian dekaler fra Lima November | rhusberg | Samlerhjørnet | 0 | 12-12-2016 08:50 |
Norwegian legger ned direkteruten RYG-TOS fra november? | Glenn | Flyforum | 1 | 07-07-2010 19:40 |
Norwegian bytter fra Stansted til Gatwick på Værnes-London-ruten | MartinL | Flyforum | 6 | 20-01-2010 10:06 |
Norwegian bytter fra Stansted til Gatwick fra Bergen | jb1 | Flyforum | 17 | 19-06-2008 18:49 |
Norwegian øker kraftig i Stavanger fra november . | linium | Flyforum | 4 | 30-10-2007 16:30 |