![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nok en tur står for døren, denne gangen innenriks:
Jeg og en kamerat har de par siste årene hatt en tradisjonell tur til Køben, som i åt foreløpig ikke har blitt noe av (Observante lesere fikk kanskje med seg at jeg dro dit med min søster i stedet), så jeg foreslo at vi kunne ta oss en tur et sted i løpet av ferien min, noe han gjerne ble med på. En av betingelsene, var at turen skulle bli billig (Han har tross alt et boliglån.), og siden han jobber i et firma hvor et frynsegode er gratis togbilletter, måtte det jo bli en togtur. I tillegg er han like togfreak som jeg er interresert i fly, så hvis han skulle få en togtur, ville jeg også fly. Etter søking på priser, kom vi dermed fram til at vi skulle ta en tur tur-retur SVG - på en dag!! Med poengløs, mente jeg først og fremst at det i og for seg ikke er noe poeng i å reise frem og tilbake til SVG på en dag. I tillegg, blir det den første flyturen i år hvor jeg ikke tjener noen poeng.. Turen går fra Oslo S klokken 11:11, Søndag 30/9, med ankomst Stavanger klokken 19:27. Så gjelder det å komme seg ut til Sola, for å rekke SK4052 tlbake til OSL, med avgang klokken 21:45, ankomst klokken 22:35.. For de som gidder å lese, skriver jeg en liten rapport om turen, og det blir bilder! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Årets siste dag og årets siste tur | CFM | Bilder & foto | 3 | 02-01-2014 00:03 |
Årets første tur - OSL | viking1965 | Bilder & foto | 9 | 24-01-2011 00:01 |
Årets Østen-tur! I bizz all the way | Bizflyer | TripReports | 44 | 01-10-2009 10:36 |
Årets mest hårreisende fra Finnair? | CK | Flyforum | 56 | 22-07-2008 02:53 |
Årets tur skal hvor? | Concorde | Reiseforum | 1 | 04-05-2008 09:30 |