![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Fikk i går en invitasjon av en kjenning om jeg ville være med og fly i et av Sola Flyklubb sitt fly. Jeg takket selvsagt ja. Været var fantastisk og det var herlig og fly. Turen var SVG-HAU-Lysefjorden-SVG ++ En kollega av meg var også med så det var 3 stuere på tur.
![]() Beklager dårlig kvalitet, men de er tatt ut av skitne flyvindu. ![]() En Q400 fra Widerøe tar av fra rwy 36 på Sola. ![]() Dagens fly. LN-IKY ![]() Propell power. ![]() Leorim. ![]() ![]() RRA. ![]() En Antonov 26 ![]() ![]() Tok av fra rwy. 29. Fikk sidevind. ![]() ![]() Sola Strandhotell og Solastranden. ![]() ![]() Undertegnede sliter litt med å komme ut av flyet. ![]() En ATR-42 fra Coast Air. ![]() ![]() 2/3 av dagens crew. ![]() Kapteinen storkoser seg. ![]() ![]() Den bakerste Jetstreamen var den som kjørte inn i en GPU på Karmøy på søndag. Flypassasjerer evakuert etter propell-uhell ![]() Sterlings nye Airbus A390 ![]() Haugesund Lufthavn Karmøy ![]() En fin plass på Karmøy en plass. ![]() Mortavika med en av gassferjene som trafikkerer Mortavika-Arsvågen ![]() Høle ![]() Lysefjorden ![]() Oanes med Høgsfjordferjen som trafikkerer Lauvik-Oanes. ![]() Lysefjordbrua. ![]() Prekestolen ![]() ![]() Sikkert mange tyskere her. ![]() ![]() ![]() Forus travbane ![]() Stavanger Lufthavn Sola. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En liten VFR-tur on top... | Madman | Bilder & foto | 3 | 26-01-2010 19:08 |
VFR-tur i ettermiddagssol... | Madman | Bilder & foto | 9 | 27-10-2008 21:56 |
To stuere å en taxisjåfør på vfr tur | Vede | Bilder & foto | 13 | 06-10-2007 22:08 |
Dagens VFR-tur. | Madman | Bilder & foto | 11 | 04-10-2007 09:33 |
VFR Nav tur i Sceneca NAC! | salmon-air | Flyforum | 22 | 05-09-2006 00:32 |