![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Som noen kanskje vet, så planlegger jeg og en kamerat en tur over pytten (les: Atlanteren) til sommeren. Etter først og ha bestemt oss for LH (pluss CO domestic), klatret plutselig CO nedover på prisstigen, og nå vurderes CO all the way.
Satt og og kikket litt på sidene deres, og oppdaget at de hadde noe som het OnePass Frequent Flyer, og lurte på hvor vidt det er noe vits å melde seg inn for bare en tur. I tillegg gir de også miles på Hilton-hoteller, og jeg har regnet meg fram til at med alle flyturene, samt hoteller, så tjener jeg tilsammen 11930 Miles (9930 for flygingen, pluss 500 per hotell). Det jeg først og fremst lurer på (som jeg ikke kan finne noe om på CO's websider), er om det koster noe og være medlem. I aller verste fall, kan det hende at jeg melder meg inn, tjener de nevnte 11930 Miles, og ferdig med det.. På den annen side, kan det - såvidt jeg har forstått - brukes på bl.a. KL og AF her i Europa, pluss at jeg sikkert skal over dammen igjen, så muligheten for å tjene mer er jo absolutt tilstede.. Vil poengene jeg sparer opp slettes hvis de ikke brukes? (Har hørt at Eurobonuspoeng slettes, men har også forstått det slik at det er kun de som sletter poeng..) Hvis det er sånn at det ikke koster noe, og jeg får beholde alle poengene, så er det vel bare å slå til, eller? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
9 mnd og frequent flyer | Someone | Småprat | 1 | 19-05-2011 11:34 |
Frequent Flyer (kortfilm) | fluxie | Reiseforum | 7 | 01-10-2010 20:37 |
Yes, I'm a frequent flyer geek — but I'm not alone | Someone | Reiseforum | 4 | 24-10-2009 03:19 |
QF vs BA Frequent flyer | kristian | Flyforum | 15 | 14-07-2007 12:22 |