![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg sitter her på fantastiske terminal 4 og venter på å gå ombord i en av Jetstar Asia sine 8 A320ceo, som skal ta oss til CGK i Jakarta. Jeg har bestilt mat ombord, Gullrotkake med scampi hørtes så spesielt ut at det måtte bare prøves.
I går hadde vi en fin flight med Biman sin S2-AHO en 8,5 år gammel maskin levert ny til Biman. Det var skjermer i alle seterygger, men min viste noe, men klarte ikke å koble til noe underholdning, konas viste ingenting og 3 man sin fungerte. De grønne setene virket godt nedsittet, men i ett land som er gjennom møkkete så er det grenser for hva man kan forvente. Det var smog og fog i Dhaka, så sikten var ca 400meter. vi klarte knapt å se den nye terminalbygningen under oppføring. Da vi kom oss i lufta ble det servert fersk mangojuice, så en 0,25 colaflaske, så startet matserveringen, vi valget kylling med ris, en kake og en flaske vann til Det var godt alt sammen. Etter på kom de en runde og lurte på om noen ville ha mer varm mat, men det var mektig nok de som var i første runde. De får en veldig pluss i boka for maten. Derimot var vi gjennom 13 forskjellig kontroller før vi fikk satt oss. Vel det er boarding på turens 6 flight, bare 9 igjenn etter denne. Ha en god dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Singepore Changi og utbyggingen av Terminal 5 | Someone | Flyforum | 5 | 14-05-2025 11:50 |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 9 | 16-11-2021 23:32 |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 8 | 21-09-2021 18:25 |
God tidlig morgen fra DXB terminal 1 | SudCaravelle | Flyforum | 24 | 16-05-2012 18:04 |
Iberia flytter fra Terminal 3 til Terminal 5 på Heathrow | Martin | Småprat | 8 | 08-02-2012 18:55 |