![]() |
|
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Mar 2015
Location: Tromsø/Bærum
Posts: 1,536
|
![]()
Kanskje mere Intresannt for DY enn SK, DY har jo allerede skjøvet på leveringene av 321LR, så da kan de jo likså godt skyve enda litt på de for å få litt bedre rekkevidde, og de har forhåpentligvis fått alt opp å stå igjen. Vil jo også da danne en større distanse fra MAX slik at de ikke blir for like. Med en XLR kommer man vel ganske greit inn i Asia fra OSL, og jeg tror at man kan dra mer utfra «mellomstore» byer i India ol. enn fra gokk steder i Irland til gokk steder i USA.
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus A380 - status og driftssetting | LTH | Flyforum | 322 | 12-04-2025 08:52 |
Airbus A330neo - status og driftsetting | Someone | Flyforum | 173 | 10-04-2025 12:48 |
Wizz Airs A321XLR | Someone | Flyforum | 2 | 11-09-2024 08:44 |
Qantas Airbus A380 - status | kristian | Flyforum | 28 | 02-10-2019 04:16 |
American Airlines går for A321XLR | Someone | Flyforum | 0 | 19-06-2019 15:49 |