Quote:
Originally Posted by Someone
Det er vel et spørsmål hvor mye mer kapasitet det bringer, gitt om flyene kan slinges mer eller mindre effektivt enn hva det gjorde når det gikk fra ARN
Uansett, er det ikke så veldig mye kapasitet som mangler. CPH- BOS gikk vel 4x ukentlig i fjor sommer, så er da de resterende 3x ukentlig som mangler. LN- RKP som den nye A330-300 maskinen erstatter var vel heller ikke utnyttet 100% (i teorien) så kanskje man får noen mer kapasitet basert på dette. Dette sammen med hvor mye eller om de får bedre utnyttelse ved å flytter HKG til CPH utgjør da to av tre ukjente i ligningen. Siste ukjente er hvis dette ikke er nok, hvor må det kuttes. Men det er uansett ikke snakk om veldig mye som «mangler», såvidt jeg kan skjønne
|
Kan det være at det kommer en maskin fra
MIA? Satt og så litt på avganger for juni 2019, men
SAS tilbyr kun via
EWR. Fant ingenting direkte fra
OSL eller via
CPH iallfall.