Quote:
Originally posted by dc-8-63
Quote:
Originally posted by jb1
Quote:
Quote:
Originally posted by jb1
Quote:
..jeg synes ikke at OS gjorde en bra jobb her, men du sjekket inn etter at alle setene var opptatt, og dermed er deg det beroerer....vet du f.eks om OS spurte om frivillige ved sjekkinn ? husk at det ikke lenger var noen mulighet naar du ankom sjekkinn, flyet var paa den tiden fullt....
ville du ha meldt deg frivillig ? eller synes du at kompensasjonen ikke var nok ?
|
Hvis du leser det jeg skriver ser du at jeg absolutt ikke hadde meldt meg frivillig om jeg hadde blitt spurt. Ting gikk ettertrykkelig i dass p.g.a. dette. Jeg sa fra ved check-in at jeg bad dem si ifra om at de måtte lete etter frivillige. Hun sa at det skulle gis beskjed og at jeg skulle si ifra ved gaten. Beskjeden ble ikke gitt.
|
Saa du fortalte innsjekking hvordan de skal gjoere jobben sin !!! (sjakktrekk )
Sa du ikke at flyet via CPH gikk 10 minutter foer direkte flyet....noe som tyder paa at OS nok spurte om frivillige allerede ved sjekkinn...det er normal prosedyre for mange selskap...soerg for aa holde problemene vekk i fra gaten...
Du saa dette i fra en side...du vet ikke noe om hva som skjedde foer du ankom flyplassen, i mine oeyene fornaermet du den som kunne hjelpe deg ved aa fortelle hvordan jobben skulle gjoeres....nei du er ikke rettsloes, men du gjorde en straalende jobb med aa soerge for aa bli det.....
|
Jeg fornærmet ingen, jeg sa kun at de burde prøve å finne frivillige. Hvis du kaller det å fornærme noen å si at det er svært viktig for meg at jeg får være med på det flyet jeg faktisk har kjøpt billett til, har du en lav smertegrense.
|
Jeg tror ikke du skjoenner poenget, i den situasjonen du befant deg i var du avhengig at OS skulle strekke seg det lille ekstra for at du skulle lykkes aa komme med flyet.
Jeg er ikke spesiellt haarsaar og har 15 gode aar i service industrien aa se tilbake paa, og erfaringene derifra gjoer at jeg ikke staar igjen, jeg faar de setene jeg oensker (de siste 20 flygingnene har enten vaert oppgradering, eller ekstra benplass ved noedutganger...) og det kun basert paa respekt for de som kan gi meg det jeg oensker...at de oensker aa strekker seg litt ekstra....
Du har din metode, og floey via CPH.....
|
Jeg innser at dette i og for seg er nevnt tidligere men hvorfor i all verden skal han være avhengig av "det lille ekstra" for å komme med flyet?
1. Hadde bestilt og betalt billett til denne avgangen.
2. Var ved innsjekkingsskranken for å sjekke inn før fristen som flyselskapet hadde satt som siste frist for innsjekking.
Da er det for meg en gåte hvordan det kan ha seg at man ikke skulle komme med flyet. Han kjøpte neppe denne billetten for moro skyld.
RR