![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God søndag fra Guangzhou - som vanlig i Asia blir morgenene mine litt sløve men har nå labbet ut av senga, tatt en dusj og fått på meg noen klær. I går ble det besøk til Canton Tower som kanskje er det mest markante landemerket her i Guangzhou. Klarte også det kunststykket å gå meg bort i går kveld, fikk ikke GOogle maps til å stemme. Siden jeg var fryktelig sliten var det bare å hoppe inn i en taxi og kjøre meg det som viste seg å være 800 meter til hotellet. Men men minsteprisen er på 10 yunan så en kan ikke klage. Dette var jo sent på kvelden, så lite trafikk. Kanskje prøve Chimelong i dag? Ja også må jeg jo se på sport - Liverpool - Everton med kampstart kl 22 lokal tid. Problemet er jo at kampen slutter etter at tbanene her slutter å gå og tror ikke det er noen sportspub sånn rett i nærheten her.
Da er det i det minste hyggelig at det tikket inn en mail om at oppgradering på SK964 er sikret. Ha en bedre dag dere som har styr på hvor dere skal. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra Minsk | robertaas | Flyforum | 21 | 14-05-2018 01:50 |
Lita tripreport fra Guangzhou | Hypern | TripReports | 2 | 16-12-2017 16:48 |
God søndag fra Stavanger | sirpjalle | Flyforum | 10 | 20-01-2013 16:13 |
God Søndag fra huttiheiti | SE_DDL | Flyforum | 12 | 18-07-2011 13:03 |