![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2009
Posts: 799
|
![]()
BRA sliter litt med underskudd og gammel og ikke helt markedstipasset flypark.
De får inn nye ATR maskiner, som er litt for store til å fylle hullet etter SAAB 340/2000. De leier inn noen Fokker 50 kortsiktig for å bøte på dette. De har behov for å bytte ut Avroene sine, som er for dyre i drift. De har satt C-Series på vent, men trenger noe. Det spekuleres om kanskje Superjet som er billigere kan være løsningen. Hva bør BRA satse på fremover for å få opp inntjeningen? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Braathens Regional kjøper ATR72-600 og andre flåteplaner | Trdfly | Flyforum | 41 | 30-01-2023 09:07 |
Braathens Regional ATR 42-600 SE-MKA | AndersNilsson | Bilder & foto | 1 | 12-11-2015 18:07 |
Braathens Regional Saab-2000 i SAS farger | Trdfly | Flyforum | 13 | 29-03-2015 22:27 |
Braathens Regional på Sola | Lennart | Bilder & foto | 17 | 03-04-2013 20:43 |
Golden Air blir Braathens Regional | L-1011 | Flyforum | 21 | 26-03-2013 22:26 |