![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Liker å reise på de britiske øyene, men begynner å bli tom for inspirasjon til nye destinasjoner. Har besøkt:
Aberdeen Belfast Bath Birmingham Blackpool Bray Bistol Cambridge Canterbury Cardiff Chester Chesterfield Conwy Dover Dublin Edinburg Exeter Falkirk Giants Causeway Glasgow Incholm Isle of Wight Isles of Scilly Jersey Lacock Lancaster Leeds Lincoln Liverpool Llandudno Lyme Regis London Manchester Newcastle upon Tyme Nottingham Oxford Penzance Portsmouth Roslin Sheffield St Austell Stonehaven Stonehenge Stratford upon Avon Tynemouth Windsor York Har fortsatt på todo-listen: Cork Guernsey Hastings Inverness Isle of Man Orkenøyene Shetland Har jeg noen åpenbare forglemmelser eller hull?
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til Kroatia? | robertaas | Reiseforum | 12 | 17-09-2023 20:58 |
Flyplasser som gir flere destinasjoner? | robertaas | Reiseforum | 42 | 05-08-2018 15:30 |
BA vurderer flere USA-destinasjoner fra LCY | Øivind | Flyforum | 24 | 07-09-2010 09:28 |
Pakkereiser med flere destinasjoner | Trety | Reiseforum | 0 | 25-04-2010 17:16 |
Booking til flere destinasjoner | Wiggo Hovde | Reiseforum | 3 | 02-12-2009 16:42 |