![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2012
Posts: 78
|
![]()
Hei! Håper det er noen jusskyndige kranglefanter her
![]() Direkteflighten med Norwegian kl. 19:20 fra Tromsø til Gatwick 16 desember ble noe vanskeligere enn planlagt. Først: 2 timer forsinkelse pga startvansker på høyre motor. Venting inne i terminal uten matkupong. Beskjed etter 2 timer: Reparatør på vei, og det blir ny avgang neste dag 12:00. Hotell kunne ordnes via Norwegian-skranken (100 pers i kø, dro heller hjem). Neste dag: 3 timer venting på rullebanen inne i kabinen grunnet tåke i London. Ingen matservering, men vannflasker utdelt. Fremme i London 19:00 lokal tid. Oppsummert: Mistet 18 timer av en allerede kort londonweekend, ingen matkuponger og mistet en forhåndsbetalt hotellnatt. Vet noen om vi har krav på noe mer enn hotellnatten tilbake? Noen lure innspill? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Rettigheter ved endringer, forsinkelser, rerouting, kansellering m.v.? (2019->) | Polaris | Reiseforum | 251 | 17-05-2025 23:59 |
Rettigheter ved streik | seatsniffer | Småprat | 10 | 28-10-2013 13:12 |
Rettigheter ved rerouting | Jens W | Reiseforum | 6 | 01-12-2010 01:45 |
Rettigheter ved kansellering | Larsabal | Reiseforum | 18 | 23-11-2010 09:27 |
Rettigheter ved ombooking | Blubird | Reiseforum | 4 | 13-04-2009 12:27 |