![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En fin og innholdsrik sommer er på hell, og i den anledning poster jeg et ‘’lite’’ knippe utvalg av høydepunktene her. Bildene er fra hovedsakelig OSL, men også fra st Marteen og Fort Lauderdale. Håper det faller i smak!
![]() Det første bildet for bli en fin retro-russer, som av og til tar en hyggelig tur innom ![]() OSL - Aeroflot VP-BNT retro livery by Fredrik Hotvedt, on Flickr Så er det tid for et av de store høydepunktene fra I sommer. Emirates kom plutselig innom med 380 på grunn av en syk passasjer. ![]() ![]() United kom også innom med 767-400 et par ganger, på grunn av den såkalte flymat-streiken hvis jeg ikke husker feil ![]() Laks har et også blitt transportert mye av ut av OSL I det siste, ![]() Os SAS har også begynt med irsk-registrerte maskiner. Ganske fine egentlig etter min mening ![]() Når vi først er inne på SAS, så må vi jo ta med den nye storebroren og ;-) ![]() Denne doningen kom også plutselig innom ![]() Litt mere laksetransport, denne gangen til Korea ![]() Pegasus er en hyggelig sommergjest, her I en gul blosmtereng med same farge som halen ![]() Germanwings har også stukket innom noen ganger ![]() Niki og ![]() Og Thomas cook sine 330 maskiner har fått nye farger, og jeg må si det ser meget flott ut! ![]() Vi tåler vel en til ![]() Når vi først er inne på Charter, så er jo også innleiemaskinen til Novair værdt å ta med ![]() ![]() Pakistanern er også en fin sak, denne begynner også desverre å bli litt sliten i lakken, ![]() Aeroflot inn I fint lyse en lørdagskveld ![]() fortsettelse følger ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sommerbilder fra Schiphol | RJon | Bilder & foto | 5 | 29-09-2017 10:52 |
Sommerbilder fra BGO. | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 3 | 03-06-2012 09:27 |
Tårnet og rundt om kring(mange bilder) | putzmeister | Bilder & foto | 29 | 04-09-2010 18:11 |
Sommerbilder fra Flesland 08.08.08 | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 9 | 11-08-2008 11:16 |