![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Novair/ Apollo skal bruke A330 mellom Værnes og Chania denne sommeren (avgang fredager kl. 1955). Det er vel første avgang i morgen. MyTravel/ Ving hadde vel noen "få spredte avganger" til Phuket med A330 i vinter, men det var vel ikke "faste avganger" hver uke? Eller?
Utenom dette, når var det sist gang fast rute eller fast ukentlig charter fra Værnes med Widebody? Vi må vel tilbake til Braathens 767 for å finne widebody rutefly fra Værnes og det har ikke vært mange charter heller de siste årene. Eller? Vi har jo en del guruer på dette Forum som er frekvente på Værnes og har historien i hjernebarken. Det hadde vært interessant å fått en widebody-historietime fra Værnes. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp - Sterling til East Middlands, når var det? | KnutW | Flyhistorisk forum | 2 | 16-07-2017 15:23 |
Noen bilder som jeg hadde glemt fra sist jeg var på OSL. | TONROY | Bilder & foto | 2 | 16-05-2012 22:40 |
Thai var i rute sist onsdag, det er bare jeg som er sein.. | Fellowship | Bilder & foto | 6 | 04-10-2009 06:43 |
Flystevne i Vadsø - når var det? | Falcon | Flyforum | 15 | 21-05-2006 16:58 |