Flyprat


Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 01-10-2015, 17:19   #11
sail4fun
ScanFlyer Mile High Club
 
sail4fun's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
Default Re: SAS tilbudstråd 2015 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Quote:
Originally Posted by Tjab View Post
Uff. Ble så lei at jeg bare måtte klage. Las en tråd om MDG, og MDG får meg til å bæædæ i noen timer...

Her er dagens utblåsning ovenfor SAS:

Du snakker med XXXX
Velkommen til SAS Reisesenter
- hva kan jeg hjelpe med?
XXXX: God dag!
Hva kan jeg hjelpe med?


Du skrev: Hei
Du skrev: Beklager, men jeg bare må spørre.Gir dere på kundeservice/chat totalt faen i deres kunder?Forstår dere ikke viktigheten for deres jobber, selskapet, kundene at man har en fornuftig og god dialog.Jeg flyr med SAS/Star alliance ca 50 ganger i året. Ca. 320 SK/WF reiser siste 5 årene.Nå er jo ikke jeg verdens viktigste kunde, så om dere mister meg eller ikke betyr nada. Men alle de andre. De som flyr mer eller like mye. Det er disse som er viktige for SAS.
Du skrev: Slik som nå har dere sendt ut en mail med en kampanje på EBG tilbud.Men link fungerer ikke.Når man så logger inn på SAS så fungerer heller ikke bookingen på/mot enkelte destinasjoner.Og månedesvisningen fungerer heller ikke. Svaret jeg og andre får er at VI skal kontakte EB medlemsservice på TELEFON?
Du skrev: Hva med heller å svare/erkjenne at det er ett problem og at dere arbeider med å løse det. Isteden for disse ferdige strofene om at dere ikke kan/vil hjelpe og at vi må ringe inn. Hvorfor skal jeg melde deres tekniske utfordringer internt?
Du skrev: Egentlig var det det hele, for det fungerer enda ikke å få brukt noe poeng.
XXXX: Hvis det ikke virker er i nødt til at kontakte os på telefon for at gøre opmærksom på problemet så IT kan kigge på det og får at vi kan hjælpe jer med at booke billetterne i stedet for.
Du skrev: Men skjønner dere ikke poenget. Ikke svar som roboter. Svar som folk. Beklag problemet, få problemet løst. Dette vil gi dere blide og fornøyde kunder. isteden for at det motsatte.
Du skrev: Samt at kunden har noe å forholde seg til. Ala, vi tror problemet er løst om ca 3 timer eller noe.
Du skrev: Uansett. Dette er ikke en kritikk til deg, men mer en kritikk til SAS. Jeg må si jeg blir skuffet oftere og oftere. Dere blir mer og mer som Norwegian. Og den dagen dere sluttet å behandle kundene som kunder. Det var den dagen dere tapte.
Du skrev: Skal ikke oppholde dere mer. Ha en fin dag.


Hva fikk jeg ut av dette. Ikke en dritt Brad Pitt, men jeg er i ok humør igjen.
Lite profesjonelt å henvende seg til en leverandør med slik banning...
sail4fun is offline  
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
SAS tilbudstråd 2019 -> (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud) mckvakk Reiseforum 66 14-02-2025 15:24
SAS tilbudstråd 2018 (vanlige billetter, EB-tilbud og opptjeningstilbud) robertaas Reiseforum 62 18-10-2019 14:04
SAS tilbudstråd 2016 (vanlige billetter og EB-tilbud) Discus Reiseforum 459 29-12-2016 08:31
SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud) hifiman Reiseforum 641 23-01-2015 13:39
SAS tilbudstråd 2013 (vanlige billetter og EB-tilbud) vstenhjem Reiseforum 418 27-12-2013 11:54


All times are GMT +2. The time now is 01:38.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.