![]() |
|
|
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann!
Jeg er i gang med en masteroppgave hvor jeg blant annet ønsker å se nærmere på spesifikke trekk ved karriereutviklingen til dagens flyplassjefer i Norge og hvordan de henger sammen med deres tilfredshet av karrierevalg. I tillegg til de kommersielle lufthavnene i Norge ønsker jeg å inkludere en liten håndfull GA-flyplasser som har en flyplassjef ansatt i tilnærmet full stilling. Vil dere si at følgende definisjon oppfyller dette kravet? "GA airports are in this context defined as any civil operated non-commercial service airport in mainland Norway with a paved runway and either an aero club or fuel farm present at the airport." Jeg blir da sittende igjen med følgende GA-flyplasser:
Er det noen av dere som kjenner til disse flyplassene og vet hvorvidt de har en flyplassjef ansatt i tilnærmet full stilling? Defineringen av de kommersielle lufthavnene gjorde jeg basert på Avinor sin kategorisering og lurte inn de ikke-Avinoreide lufthavnene der de passet. Large airports
National airports
Regional airports
Local airports
Last edited by Flybird; 08-09-2013 at 07:22. |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian til Kathmandu i forbindelse med jordskjelvet | 1944vintage | Småprat | 29 | 06-05-2015 23:33 |
Norske flyplasser | Sveinmk | General Aviation og sjøfly | 10 | 03-04-2013 13:05 |
Noe til BGO i forbindelse med Cold response? | Toby91 | Flyforum | 4 | 20-02-2010 13:46 |
Sikkerhet på norske flyplasser | anders320 | Flyforum | 3 | 15-06-2008 22:56 |
Webcam på norske flyplasser | Green1 | Flyforum | 3 | 21-12-2005 12:39 |