![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]()
Det jeg ikke forstår med Austrian, er hvorfor de på enkelte ruter er utrolig fleksible når det gjelder materiell, mens det på andre ruter ikke varierer i det hele tatt. For eks. VIE-SOF og OTP er ruter som er veldig fleksible, her brukes alt fra F100 til A321 etter behov. På OSL-ruten derimot, varierer det ikke i det hele tatt, her er det alltid Fokker 70/100 som brukes, nesten uten unntak og slik har det vært det siste året. Når det er sommer eller skoleferier, blir fokker'ne fort utsolgte, men man oppgraderer aldri til f.eks Airbus A32x. Hva er grunnen til det? På bl. a VIE-ARN varierer man mye mer. Merkelig....
Last edited by Boeing_fan; 11-09-2012 at 15:45. Reason: Splittet posten i to tema |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Med fantastiske Austrian fra OSL til VIE (video) | EspenRR | Bilder & foto | 0 | 31-08-2018 18:38 |
Austrian med VIE-LAX S17 | LN-MOW | Flyforum | 0 | 09-08-2016 18:33 |
Austrian DME-VIE i Economy | Blubird | TripReports | 3 | 27-11-2010 15:42 |
VIE-OSL Austrian Airlines 17. april 2009 | Gemo | TripReports | 12 | 21-04-2009 17:06 |
Austrian/LH-innsjekk @ VIE | Blubird | Reiseforum | 4 | 21-03-2009 01:09 |