Tror ikke dette har vært oppe før, men jeg må bare si at jeg blir imponert av service hos FR. Må også legge til at faren og jenta hadde max uflaks.
Quote:
Den tolv år gamle jenta som går på en musikk-skole hadde planlagt å bære med seg sin verdifulle fiolin ombord på Ryanairs rute mellom Düsseldorf i Tyskland og Birmingham i Storbritannia.
Men mannskapet på flyet ville det anderledes, ombord fikk jenta og hennes far beskjed om at de måtte betale for et eget sete til fiolinen om den skulle med.
Etter mye diskusjon og frem og tilbake ble de to eskortert av flyet for å betale 190 britiske pund som selskapet krevde for setet til fiolinen. Noe som var mer enn dobbelt av hva de far og datters flybilletter hadde kostet.
Inne i terminalen hadde faren til jenta ingen andre muligheter enn å betale, men da fikk de beskjed om at ombordstigningen hadde stengt og dette var siste flyet for kvelden.
Enden på visa var at far og datter dermed kjøpte to billetter hos easyJet for 79 pund og reiste hjem til Storbritannia med fiolinen som håndbagasje uten problemer eller ekstra betaling.
|
http://www.hangar.no/permalink/48915.html
Dette er så dumt at jeg må le... De velger nåkk Easyjet neste gang de skal ut å spille fiolin