En fredags traad til ettertanke....
Etter at jeg som moderator har brukt PM noen ganger de siste ukene for aa stoppe en utvikling jeg ikke setter pris paa, har jeg faatt nok svar til at jeg tar en pause....dette skal vaere morro, dette skal handle om fly og den gleden vi deler rundt vaar felles interesse....Men dessverre er det noen som ser dette forumet til aa faa utrykke sine meninger om saa mangt, og som i den prosessen faktisk opptrer saarende baade i forum tekst og ikke minst i PM bruk...det er ikke artig aa logge seg paa til meldinger om "er du riktig bevart eller?? er du tulling....og svaert lite flatterende ord om ens bedre halvdel.
Mulig er jeg blitt for gammel...men jeg synes naa at det skal vaere morro aa delta her....og naar den gleden fjernes for at enkelte (ja det er mere enn en) maa faa utrykke sine meninger (som ikke har noe overhodet med fly aa gjoere) aa det maa vi bare akseptere....vel jeg aksepterer ikke det og gaar i hangar, tross allt maa gamle DC-8'ere overhales fra tid til annen.....med haap at tonen endrer seg sjekker jeg inn som flere paa Hotel California....
|