![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,191
|
![]()
Inspirert av tråden til Fellowship, men hva var etterhvert strategien til 757 flåten hos BA?
Husker jeg rett ble vel disse stort sett brukt på kortere ruter innen Europa, slik at det vel ikke akkurat var kjøpt primært for rekkevidde og performance, men at det på 80-tallet, vel var for BA et fly i passende størrelse etter deres behov? Første fly ble vel levert i 1983, men ser de fortsatte å ta levering av nye 757 maskiner helt opp til 1999, og det var jo ikke lenge etter det de første begynte forlate flåten. Så selv om det passet i starten, var det ikke utover 90-tallet, "for mye" fly sammenlignet med bruksområdet? |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
British Airways | sk931 | Flyforum | 6 | 21-11-2006 17:05 |
British Airways | imm | Flyforum | 8 | 07-03-2006 15:13 |
British Airways | kristian | Flyforum | 3 | 26-06-2005 22:56 |
KLM/Kenya Airways vs British Airways | jb1 | Flyforum | 33 | 24-02-2005 12:15 |
US Airways reduserer flåten | Blubird | Flyforum | 0 | 25-01-2005 16:09 |