![]() |
|
![]() |
#681 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Vi kan vel alle være enige om at det finnes viktigere ting i verden enn vann i SAS Plus, men på et flyforum må det være høyst relevant og akseptabelt å diskutere servicekonsept og service-erfaringer, og det inkluderer håndtering av vann-forespørsler i SAS Plus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#682 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
I nettmagasinet Scandinavian Traveler, kan man nå lese en artikkel om håndbagasje.
Quote:
That's right. Alle oppfordres til å kjøpe med seg vann for å ha om bord. 'Cause SAS ain't gonna give you dat shit fo' free either. https://scandinaviantraveler.com/no/...i-handbagasjen
![]() |
![]() |
#683 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Man kan man nyte medbrakt på fly da? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#684 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Så lenge det ikke er alkohol |
![]() |
![]() |
![]() |
#685 | |
一期一会
|
![]() Quote:
På en short flight kan Perrier få passere. Bobblestørrelse og friskhet er serious business up in the air. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#686 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er et klikke unna å booke BGO-CPH-CDG for familien bestående av meg selv, min mor og søster.
Men først må jeg avklare noe... Kan jeg som EBS dra disse to inn i loungen på CPH når vi reiser i juli? På SAS sine sider står det max 1gjest evnt ektefelle/egne barn. Vil dette gå bra? :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#687 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Men dragen kan forføres til å slippe deg inn en til. Smiler man pent å argumenterer går det somregel bra ( med mindre det er lufthansa og tysk pansertøs som står i veien). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg har fått med meg foreldre (2) og søsken (2) inn i loungen. Når man hverken er gift eller har egne barn så er jo det min nærmeste familie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Med sølv (i ferien) som det var snakk om her? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#690 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Regelen har blitt klarere enn tidligere, og det er partner plus egne barn som gjelder. Med gullkort kommer det nok litt an på hvem en møter.
Funker de nye portene i cph kan en kanskje komme inn ved å scanne boardingkortet flere ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg tok kontakt på chat, men ble ikke helt overbevist.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#692 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Før stod det vel noe sånt som "nærmeste familie" mens det nå er presisert til "Max 1gjest evnt ektefelle/egne barn."
Da er vel saken ganske klar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#693 |
EBD
|
![]()
Har lest eksempler på tilfeller hvor foreldre har blitt nektet inngang da dette kun er for barn og partner. Det er åpenbart en meget dårlig løsningfor de det gjelder. Hvor mye irritasjon fører ikke det med seg sammenliknet med kostnadene for en kopp kaffe og to havrekjeks til gamlefar i loungen? Håpløst...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det synes på meg som om SAS her generelt forsøker å begrense det hele til én voksen gjest pr. korthaver, selv om jeg ikke kan forestille meg at det er så mange korthavere som reiser i følge med foreldre og familiemedlemmer forøvrig at dette skal ha så fryktelig mye å si, verken kostnads- eller plassmessig. Greit nok at loungene er i overkant stappfulle, spesielt gullstuene, men jeg nekter å tro at det skyldes at folk har dratt med seg tanter og onkler. I stedet fremstår dette mer som et snev av smålighet. Hva blir det neste? At man ikke får en flaske vann i Plus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#695 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Du kan ikke ha lest så mye her inne i det siste.
![]() ![]()
![]() |
#696 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#697 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg fikk et glass vann på OSL-DUB på fredag. Returen på søndag fikk jeg ikke...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#698 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fikk ei flaske vann med et stort smil om munnen på Plus her om dagen på strekket fra BOO til TOS, et strekk som for øvrig kun tok 35 minutter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#700 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Servering i eco ekstra OSL-LPA med SAS? | Chriscross | Reiseforum | 6 | 17-09-2012 15:03 |
BA forbedrer ombordproduktet sitt. | Martin | Reiseforum | 6 | 02-11-2011 00:18 |
Cimber justerer inflight service | Jan | Flyforum | 6 | 26-08-2009 10:23 |
informasjon om servering på SAS Braathens | CK | Flyforum | 24 | 02-08-2005 03:31 |