![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Oslo nord har minus 3 og lett snødrev - ellers bar fohold på veien.
Ha en god dag videre. JAn |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Klar for en ny uke, som riktignok kun inneholder 2,5 arbeidsdag. Snø og salt langs E18 i dag, så da passet det bra gå tom for spylerveske. Noen har også tapetsert kalenderen min med møter i hele dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Minus en grad her over i morges. -3 i Tananger , bilen måtte de-ices noe som tilhører sjeldenhetene heldigvis. Vel , litt vinter må vi jo ha her og. Oppgavene står i kø med mange gode muligheter. Ingen tid å miste her nei. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Goood morgen!
Hawks imponerte i natt med den sykeste avslutningen på matchen ever! Blir hyggetur til The US of A den helgen finalen spilles ja ![]() ![]() Ellers -5 grader og stjerneklart i Skaun. Hjemme til onsdag da noen har funnet ut at seminar er gøy... Nyt mandagen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Klar for en ny uke, antar det blir noe overtid, da jeg henger litt etter pga sykdom.... Ha en flott mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Nes på Romerike. Klar for en ny uke, den siste før man tar en uke fra. SKal bli godt etter å ha jobbet i hele år
![]() Ha en god mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God mandag fra Snillfjord!
![]() Ble vekt av en forferdelig alarm som var sitt ansvar bevisst denne morgenen, greit nok, livet er for verdifullt til å sove bort. ![]() ![]() ![]() Ønsker alle høyt/lavtflyvende forumister og #avgeeks en toppers dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bonjour!
Noe grått ved rivieraen idag, men det har vært herlig å smake på sol som faktisk varmer igjen. Hjemturen står for døra, men først en siste promenade og lunch på et av Marseilles bedre etablissementer. Ha en nyfrottert uke!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra vestlandet, -2, som betyr kø. De normale 12-15minuttene til jobb ble plutselig en time. Men nå begynner sola å titte frem så da bedrer humøret seg. Heldigvis bare en liten måned til jeg skal til Las Vegas, så da får man bruke det som motivator!
Fin dag ønskes alle som har fått dagens dose gruff! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. To timer til årets første forelesning, men tror du IFI har klart å bli ferdig med opptak til mer enn 1/4 av fagene jeg tar dette semesteret? Neeeei, er det så viktig å ha klart til studiestart da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God dag fra offshore Angola, overskyet i dag og "bare" ca 30 grader i dag med høyluftfuktighet.
Det er heldigvis siste mandagen på jobb på en god stund, og godt er det! ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny mandag, nye muligheter - GOD MORGEN | Fnate | Flyforum | 12 | 18-01-2016 14:48 |
Ny uke, nye muligheter - God morgen! | Ståle | Flyforum | 13 | 11-02-2013 22:14 |
Ny mandag nye muligheter! | kekker | Flyforum | 14 | 11-04-2011 15:06 |
Ny uke, nye muligheter... | putzmeister | Bilder & foto | 8 | 15-09-2009 21:39 |
Mandag - Ny uke nye muligheter | Egil | Flyforum | 24 | 15-07-2008 07:44 |