![]() |
|
![]() |
#1 | |
Browncoat
|
![]()
God ettermiddag fra Auckland
Her er det litt kjøligere enn det jeg har opplevd den siste måneden, klager ikke over det. Rundt 10-15 grader hvis jeg skal gjette. Foreløpig ikke noe regn, men det kan endre seg. Sky Tower nettopp besøkt og der er det en god utsikt utover byen og områdene rundt. Mens jeg var der så var det i hvert fall 2 stk som ikke turte å ta heisen ned igjen, så de hoppet ![]() ![]() Noe som er et alternativ i Sky Tower ![]() Fra gårdagens GM-tråd: Quote:
![]() Merket at det var et tungt lastet fly under take-off, vingene bøyde seg godt oppover før rotate. Det var et par ganger at jeg syntes at det var på tide at vi var fremme, men ble litt deprimert da jeg så at vi kun var ca halvveis ![]() Er en lang tur uansett hvilken klasse man sitter i. Merket det til og fra HKG i fjor, i C. På flighten fra YVR til SYD så krysset vi datolinjen og ekvator ca samtidig. På flighten mellom SYD og AKL, som tok av ca en time etter ankomst, fikk jeg ikke lov til å velge sete pga seatingen var låst da jeg kom til gate. Så da ble det 38E ![]() Ha en fin laurdag forumister ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Gå fra amerikansk tid, typ østkyst, til norsk tid samtidig som fadderukke på UIO var nok noe optimistisk mtp at man netopp kom hjem... Oh well, senga nå så våkner man utpå dagen imorra hvor planene er sånn ca ingenting utenom å handle middag for søndagen.
Ellers har noen nå fått det får seg at jeg er flink og ansvarlig nok til å drifte baren på egenhånd så da blir det opplæring i det så fort man har en ledig fredag. Hva kan gå galt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Her er jeg oppe og lager frokost, mens junior er opptatted å få i seg sin. Mor skal noen ærend i løpet av dagen så blir første gang jeg må passe han mer enn en time, så har bunkret opp med flasker og melk. Vi får vel ta en tur til Strøm-Larsen for og handle inn til dagens middag. Best og lære dem opp fra de er små. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen, null planer i dag så aner ikke hva som skjer.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
God formiddag fra Kr sand. Nok flyging denne uken, så nå er det barn og kino som gjelder. Forøvrig flott vær på Sørlandet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Nittedal. Her er frokosten ferdig. Og Gele lokket til ostekaken er straks klart. Første gang jeg lager ostekake, så litt spent. I alle fall siden den skal premiere vises til 40 gjester i kveld... Blir 40 års fest hos en venninne av fruen i Drammen i kveld. Må innrømme at det er andre ting jeg kunne tenke meg å gjøre i kveld. Men man tar en for teamet. Spesielt siden jeg tar en tre dagers til Dubai just for fun om to uker
![]() Ønsker alle en trivelig lørdag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God dag fra Marconi Lounge BLQ , LH sin kontrakt lounge for *G . LH er generøs med lounger i Europa og fasttracik . Her fasttrack rett ut fra loungen. Faktisk meget ok her..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag fra gullstuen på OSL. Her er det særdeles stille og fredelig i dag. En uke ferie foran oss nå, første stopp er Wien. Blir hyggelig med en flytur i Austrian sin F100 igjen. Ha en aldeles fortreffelig dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God midt på dagen fra det Sørlandske.
Her er indretjenesten i gang, med innleid hjelp. Håper hun har tenkt å vaske meg også! ![]() Så da er planen for lørdagen lagt. Kunne godt tenke meg en uke på St Maarten, nå som man kan komme dit for bare 10 laken i biz med KLM: http://bonusfeber.no/klm-med-godt-ti...-til-karibien/ Tenk å ligge der på stranda i varmen, men kalde pils og titte på flyene komme feiende innover i lav høyde! Det hadde vært ferien det!! Jaja, dream on, og tilbake til indretjenesten! Over & ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() God lørdag fra Nes på Romerike. Fikk sovet ut, kjenner jeg. Etter at det først ble en liten tur på jobb rundt midnatt, hadde jeg ingen planer om å skippe planene om en film og noe middag, så det endte med å bli passe sent. Nå blir det litt klesvask, før turen går til fattern utpå kvelden for litt IT-hjelp. Han har fått seg iPhone, og nå er han blitt nødt til å bruke den ![]() Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God ettermiddag folkens, formiddagen har jeg vært sjåfør for husets frue, så nå går turen ut for å teste mitt nye Canon 6 D - så ha en god ettermiddag og kveld:
Sånn var været kl 08:00: ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Ohrid! Spennende by, UNESCO-status både på kultur og natur. Hat tatt innpå suite i fint gammalt hus i gamlebyen. Litt kaffe med sterkt til før kveldens dont i mat- Og drikkeveien. Kanskje man bør satse på fisk fra sjøen?? Det eneste som er sikkert er at det ikke blir noe fra Strøm-Larsen før æevt neste lørdag. GOD KVELD!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
Det ble sagt så på PA før landing. Hadde jeg spurt så hadde de sikkert sagt at det var pga vekt og balanse... #Host*Bullshit!*Kremt#
Gadd ikke diskutere, så jeg flyttet bak igjen. Dessuten lå Rimowaen der bak ![]() Guud maurning fra Auckland Her har man stått opp tidlig for å sjekke inn på morgendagens flight til SYD. Den er satt opp med en "lang svart drøm", så håper at det ikke blir flybytte *krysser det som krysses kan/knock on wood/etc* Planen for i dag; ikke noe spesielt, kanskje fange den burgeren jeg ikke fikk fanget i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Så de ropte opp noe ala "Will Mr. BSSW please move back to his original seat"??
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Nei, mer generelt, de som hadde flyttet seg i løpet av flighten måtte tilbake til sitt orginale sete. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tidleg laurdag frå CAN | roger | Flyforum | 14 | 24-09-2017 02:06 |
God Laurdag! | Thomas | Flyforum | 15 | 15-12-2013 13:10 |
Gudd laurdag! | LN-MOW | Flyforum | 20 | 26-10-2013 22:42 |